torsdag 31 december 2009

Besök hos Märtis

Idag var det äntligen dags att hälsa på Märtis, Diamant =) Åh så jag har längtat efter att få se henne igen. Det var visserligen bara en månad sedan men ändå. Hon hade faktiskt växt en hel del stumpan men faktiskt inte lika urväxt som sina bröder. Självklart var hon precis lika söt som jag mindes henne =)



I julhelgen har hon fått vara hemma hos fodervärdens föräldrar med sin matte och det har fungerat jättebra. Hon anpssade sig direkt till sitt tillfälliga hem.
Hon är en riktig myspropp som gillar att bli omkringburen och bortskämd till max *hihi* Det är hon absolut värd! Hade med mig ett gäng med småburkar lyxkattmat som hon skulle få smaka ikväll till nyårsmiddag ;)





Jag är så glad att jag behöll Märtis på foder, jag tror mycket på henne. Jag är också oerhört glad som har hittat sådana fantastiska fodervärdar =) Tack till dom och till Ann som har hjälpt mig!
Avslutningsvis har jag några bilder till som jag vill visa på sötnosen







Till er alla från oss alla Ett GOTT NYTT ÅR!!!!!
Kram M & Co

1 kommentar:

  1. Vad säger man?
    En SUPERSÖT Diamant! :) Mums-mums!

    Vi ses 2010!
    Kramar från 3 katter med matte!

    SvaraRadera