fredag 4 december 2009

Fotografering

Idag har Tommy hämtat hem den nya mattan och det blev kanon! Tyvärr inga bilder, senare kanske. Hursomhelst så blev den väl omhändertagen av katterna som strök sig och kloade lite på den. Vilket välkomnande för en matta *haha* Om jag ska vara riktigt ärlig så hade jag helst velat ha en vit fluffig matta, det skulle vara SÅÅÅÅ snyggt men man får inse att det inte funkar med fyra katter =)

Hos min mammas granne bor Brassia från förstakullen hos ett pensionärspar. Dom verkar ha det så mysigt med sin pälsboll. Fick höra idag att frun i huset coh Brassia har samma rutiner varje morgon, först lite frukost och sedan den dagliga kamningen som Brassia älskar =) Tyvärr är han lite missnöjd nu för att paret håller på att tapetsera om i köket och bordet står inte där det brukar, hmpf!!

Nu när lilla Diamant har flyttat så blir allting så mycket enklare med Atlas utfodring. Var och köpte en ny säck specialtorrfoder och blötmat. Det blev kanon!

Fotografering var det ja ;) Jo jag ser ut som en gammal tant nu när jag knappt kan böja mig framåt men envis som jag är så ville jag fota Astridgumman när hon luftade sig på balkongen. Där fanns det lite ljus iallefall. När jag tittade igenom bilderna så slog det mig att hon faktiskt har blivit lite mera pälsig. Annars tycker jag att hon är ganska jämn på den biten, året om. Nedan ser ni dagens bilder







Atlas var inte ett dugg på fotohumör idag så det blev bara en bild



Mmmmmmm vad gott det ska bli med tacos ikväll, jag är inte ett dugg avis på mina kollegor som är på julbord ikväll.......;)
Trevlig helg!

Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar