måndag 21 december 2009

Hallontuttar!!

Tiga har förmodligen hallontuttar och det är så himlans kul!! Ja, jag skriver förmodligen för att Nettan sa att det såg ut som det igår men skulle hem från stallet nu och kolla noggrannare ;) Å jag kan ju inte hålla mig med att berätta för alla till hon ringer ikväll *hihi*
Nu börjar tankarna snurra runt i huvudet igen......tänk om hon får något extra tjusigt då måste jag ju köpa den, har första tjing, jag som inte ska ha mer katter i huset.....Ann får leta efter en ny fodervärd till mig. Hon är ju bra på sådant ;)







Tänk att den lilla skruttan ska bli mamma!!!

Är det någon som läser och är lite sugen på att vara fodervärd och inte bor så långt bort, dvs helst i Uppland, så hör av er! Det kanske inte ens blir nåt men det är alltid bra med en första kontakt.

Kattungarna beräknas i början på februari så då har jag något att se fram emot, härligt! En annan rolig sak som händer i februari är ragdoll och Perser utställningen i Nyköping. Den här gången blir det bara som besökare men det ska bli superkul ändå.

Kram M

2 kommentarer:

  1. Vilken vacker tjej!! Så fina bebisar det kommer att bli!! Kul! :)

    Tasskram
    Tre katter med mams

    SvaraRadera
  2. Grattis vad roligt. Här hoppas vi också på små katter i vår. Håller tummarna för dig och dina kissar.
    /Ann-Louise

    SvaraRadera