söndag 20 december 2009

Utveckling - Miltonia

Snön vräker ner utanför mitt fönster. Det är knappt att jag kan se ut. Precis som tidigare i veckan är det bara att hoppas att det slutar så att vi kan gå ut och skotta fram bilarna och uppfarten. Nu räcker det med snö!

Det var supertrevligt igår hos Annika som bjöd på bakad potatis med skagenröra, min favorit =) Jag åt så mycket att jag trodde att jag skulle spricka *haha*

Idag tänkte jag visa lite bilder från Miltonias utveckling. Han var en kattunge som först hade ett par intresserade sen var ingen intresserad och så blev Elin som har honom idag Jätteintresserad och ville köpa honom. Efter att tingningsavgiften var betald så fick han fler intressenter igen *haha* Hursomhelst så var han på sin första utställning endast 4 månader gammal. Han sov sig igenom utställningen som gick kanon. Han blev EX 1, BIV och NOM. I panelen så fick han och en birma ( ? ) lika många röster så det var lottning som fick avgöra och tyvärr vann birman ;) Det var så kul när assistenten höll honom i panelen för som den coola katt han är så sov han och hon gjorde allt för att väcka honom *hihi*

En annan rolig egenskap med Miltonia eller Mille som han heter idag är att när han var kattunge och bodde här så kunde han springa snabbt upp i klösträdet för att sedan sitta och pipa ynkligt för att han vågade inte komma ner, sötisen!









Ha en bra mysdag!
Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar