torsdag 10 december 2009

Öronhår

Jahopp, igår lades den första pizzan på den nya mattan av Gangster =( Vad är det med katter och mattor???? Morr!!! Tur i oturen så var jag hemma och hann få bort fläcken innan den torkade in.

Fick svar från hanägaren igår om lån till Astrid och jag fick låna honom!!!Tjohooooo!! Nu längtar jag redan *haha* Jag tror att det kommer att bli en superkull ;) Apropå Astrid så har jag börjat att ge henne p-piller nu. Har aldrig tvingat i henne någon tablett tidigare men det gick jättebra. Hon är ju så snäll Astridgumman.



Igårkväll satt jag och tittade på Bonde och då kommer Loke upp till mig. Han är en riktig myskille men bara med mig. Han lägger sig i mitt knä och spinner så att låren vibrerar =) Loke har så långa öronhår och när han ligger hos mig så kan jag inte låta bli att dra i dom och forma dom på olika sätt *hihi* Han ser faktiskt ut att tycka det är mysigt när jag leker frisör med hans öronhår. När ljuset är tillbaka så ska jag ta kort på hans öron så får ni se vad tjusig han kan bli! Här nedan är en gammal bild just för att visa hur långa håren är.



Idag har jag varit i Sundbyberg och lunchat med två av mina underbara kollegor. Tänk att man kan sakna dom så mycket fast jag bara har varit ifrån jobbet i 2 veckor! Det var kanontrevligt, vi åt på ett Thailändskt ställe, mums! Nackdelen med att träffa dom var att jag skrattade en hel del och då får jag så ont i mina sår men det var de värt =)

Kram M

1 kommentar:

  1. Fniss, ja vilka långa öronhår :)
    Men oj så söta:)

    SvaraRadera