onsdag 9 december 2009

Planer

Dom som känner mig vet att Tålamod inte är något som jag kan kopplas ihop med *hihi* Jo, det är så här att jag tänker para Astrid nästa sommar dvs om minst 7 månader. Min planering för en stilig hane är i full gång i huvudet =) Det är ju så roligt att planera! För att inte avslöja för mycket så vill jag para med en colourpoint den här gången så kanske jag får ner mängden vitt på kattungarna. Ni ska veta att det är lättare sagt än gjort att hitta en hane som är snygg, rätt teckning, inte har restriktioner och inte bor 50 mil bort! I och för sig kan jag tänka mig att åka en bit för att då är det ändå sommar och ingen risk för mörker och halt väglag! Har faktiskt slängt iväg ett mejl till en hanägare. Det är tidigt men man måste vara ute i god tid om hanägaren tex har bestämt att max 5 kullar på den här killen.

Apropå tålamod så har jag redan nu skickat iväg årets julkort. Lite tidigt kanske men nu är det skickat och så behöver jag inte tänka mer på det =) Här får ni som läser ett!



Jag får mejl från Märta ( Diamant ) lite då och då och hon har funnit sig bra i sitt nya hem. Hon är en sällskapssjuk liten tjej som följer med till toaletten på natten. Även när fodervärdarna ska duscha så sitter hon utanför och väntar *hihi* Jag planerar att hälsa på henne i hennes nya hem vid nyår. Det ska bli jättekul! Tro´t eller ej men även till Märta funderar jag på hane, gärna en mitted men där ska jag faktiskt vänta med att höra av mig;)

Nej nu ska jag ta och baka dom där frallorna jag skrev om igår.
Avslutningsvis vill jag visa en rolig bild på Astridgumman =)



Ha en fantastisk dag!
Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar