tisdag 29 december 2009

Bilder

Idag på lunchen var jag in en sväng på NK och köpte två blekrosa Mateusmuggar för mina julklappspengar. Dom är så underbara!! Jag verkligen älskar Mateus, dom har sååååå snygga grejer. Det började med att jag samlade på den ljusblåa men nu har jag gått över till blekrosa.

I brist på fantasi....så har jag tittat igenom mina gamla bilder på datorn. Det är väldigt kul för att man har oftast något minne till varje bild. Motiven som dominerar mina bilder är katterna och Lowa, såklart. Jo, Tommy har fått vara med på något hörn också *haha*

Den bild jag fastnade för idag är en bild på Atlas. Vet inte varför jag gillar den....kanske det kan vara för att det inte är en klassisk titta i kameran bild =)



I morse när jag åkte till jobbet vid 6-tiden så var det nästintill öde på vägarna. Visserligen skönt men jag tänkte på lyckliga ni som låg i era varma sängar. En dag till så är jag också lite ledig igen =)

Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar