torsdag 17 december 2009

Jag ser det snöar, det var ju roligt......

Hurra!! Jag kan verkligen se framför mig hur glada många barn är nu för att det snöar. Lowa har iallefall längtat jättemycket så att hon kan åka pulka och det lär det bli i helgen =) Själv sitter jag och småmyser framför brasan. Jag hoppas att det slutar att snöa snart så att jag kan ta fram den stora snöskyffeln. Det är ju så mycket enklare att skotta när det fortfarande är ljust ute. Utanför mitt fönster ser det just nu ut så här, vackert!



Innan det började att snöa så fotade jag två söta spår. Snö avslöjar väldigt mycket vilka som har rört sig på tomten. Den här gången blev det bara avtryck från Astrid och en skata men söta ändå ;)





När jag var ute på balkongen för att fota vintern så ville Atlas gärna följa med. Han är min lilla skugga. Satte upp honom på räcket och näe det tyckte han inte var så värst kul. Han följer gärna med mig ut men att få snö på sig, där går gränsen *hihi* En bild hann jag iallefall ta på min prins.



Ikväll ska jag till Sollentuna och besiktiga bilen. Man är nästan mer nervös för att besiktia bilen än när man ska åka till tandläkaren *haha* Alla lampor är iallefall hela och spolarvätskan är påfylld....hoppas att den går igenom, det brukar bli så dyrt annars.

Må så gott!
Kram M

3 kommentarer: