tisdag 8 december 2009

Atlas - min prins!

Nu är jag sjukskriven i två veckor. Skönt, tänker säkert många och javisst det är väl skönt att vara ledig MEN jag är en person med myror i brallan. Jag kan inte bara sitta och glo på burken dagarna i ända. Med stygnen kvar och smärta i axeln så är jag ordinerad att ta det lugnt! Idag ska jag baka frallor och faktiskt titta på film. Köpte Flickan som lekte med elden, spännande.

Man tänker att man nu har så mycket tid att gosa med sina pälsklingar men det enda dom har gjort idag är att sova. Har kammat igenom dom lite och min vita prins Atlas tog jag ut på balkongen för lite fotografering. Det gick som vanligt........sådär *haha*











Atlas mår bra. Han dricker vatten, knaprar sitt vitamintillskott och väntar ivrigt varje gång jag kokar fisk =) Häromdagen hade han en kräksdag igen, vilket innebär att han kräks säkert fyra gånger efter varandra men sen har det varit lugnt. Man blir ju lite extra orolig när just Atlas kräks =( Apropå kräkor så har jag tänkt på att jag har aldrig sett Astrid göra det, konstigt. Men men man får vara tacksam för det =)

Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar