onsdag 16 december 2009

Favorit i repris

Godmorgon!
Nu är garderoben rensad, skönt! En stor papperspåse lyckades jag fylla =) Den här gången tog jag mig verkligen i kragen och slängde det som jag sparat tidigare gånger.

Igår tog jag bort stygnen. Läkaren tyckte att läkningen såg bra ut och hon passade även på att ge mig svininfluensavaccinet. Jag har inte haft en tanke på att ta den men när hon ändå frågade så är det klart att man säger Ja!

Försökte ta en bild på Loke igår men han var inte alls på fotohumör utan ville bara IN! Han brukar inte vara så kinkig vad det gäller snö och vinter men jag minns ett tillfälle förra vintern då tom han fick nog. Han ville gå ut och stod vid ytterdörren och väntade på att jag skulle öppna. Ute var det kallt, blåsigt och det snöade. Jag öppnade dörren varpå han stod och sniffade lite. Jag puttade lite på honom i rumpan. Då fräste han och sprang in *haha* När jag har stängt dörren och gått in då ser jag att han står vid dörren ut från köket. Loke trodde förmodligen att det skulle vara bättre väder om man går ut genom en annan dörr ;) Jag öppnade den dörren och "sniff sniff" näe, det var inget kul väder så Loke vände om och gick och lade sig för att sova *hihi* Idag blir det två favoriter i repris vad det gäller bilderna, två bilder från förra vintern då jag var ute och fotade Loke. Det började att snöa och jag hann ta ett par bilder innan vi sprang in i värmen.





Ha en bra dag!
Kram M

2 kommentarer:

  1. Jag har en katt som gör exakt likadant. Flera gånger dessutom, och så morrar hon och skäller på oss. Till slut när hon är så kissnödig så hon står med benen i kors, då kastar hon sig ut genom kattluckan. Elle också går hon på lådan.

    SvaraRadera
  2. Åh, läckerbiten Loke! Så snygg så snygg!! <3

    Puss på dig!

    Molly

    SvaraRadera