fredag 11 december 2009

Utveckling - Fanatic

Äntligen Fredag!! Tjohooo!!!! Det är något speciellt med fredagar, jag tycker att man blir lite gladare när det är fredag =)
Idag ska vi på luciafirande på Lowas dagis. Hon ska vara papparkaksgumma, så söt!!
Idétorkan har kommit över mig så idag fortsätter jag mitt utvecklingstema. I mina tre kullar som jag har haft så har det varit två typer av kattungar. Vi har fullt ös medvetslös som tex Tiga-bustroll och sedan har vi Valium. Valiumtrollisarna gillar att bli omkringburna av Lowa. Man sätter dom i soffan och dom sitter snällt kvar tills man fotat klart och lyfter bort dom. Dom hänger oftast inte med sina vilda syskon utan blir varvade gång på gång =)
Fanatic var just en sådan valiumkatt. Han heter idag Elvis och bor med sina kompisar på Öland där han har det kanon!!









Trevlig helg!
Kram M

5 kommentarer:

  1. Valiumtrollisar,fniss, du är för härlig!
    Blir alltid på så gott humör när jag läser din blogg:)

    Kram/Tissin

    SvaraRadera
  2. Tack SNÄLLA Tissin!! Dina ord värmer, kul att man kan göra någon glad =)
    Trevlig helg!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Titta så fin jag är! Jag ska nypa matte i örat så att han tar lite nya vackra bilder för nu är jag jättestor och jättetung, och jättekär i Madame...

    Elvis

    SvaraRadera
  4. Bra Elvis, det tycker jag absolut att du ska göra för jag vill ha nya bilder på dig!! Helst framifrån ;)
    Kram gammelmatte

    SvaraRadera
  5. Oj vilka VACKRA katter du har och föder upp!!!! Jag är själv kattmänniska sedan barnsben och har nu en pigg och pratsam 19-årig katt kvar, hon springer ute hela nätterna och fångar möss, men är nu liiite tveksam till snön och jamar HÖGT kl 04 varje morgon för att bli serverad kokt lax eller kyckling!! Min 20-åring "Elise" avlivade jag i oktober. Oj vad det rann mycket tårar! LÄNGTAR tills det så småningom blir dags för fler katter!

    SvaraRadera