onsdag 30 december 2009

Finns det hjärterum...

så finns det stjärterum =) Det är ett citat som jag kanske skulle sätta på väggen ovanför sängen *haha*

Jag låg och tänkte på det i natt när jag låg och vred mig i sängen. Lowa kom över vid tretiden och lade sig mellan oss. I sängen låg redan jag, Tommy, Atlas, Loke och Astrid. Ni kan gissa att det var trångt!!! Tänkte på det att egentligen skulle man ha en mörkerkamera en natt hos oss för att jag kan tänka mig att framförallt jag ser ganska rolig ut. Det är nämligen så att Astrid gärna vill ligga vid mina ben och är det så att jag vill lägga mig åt ett annat håll så drar jag upp mina låååånga ben och sedan ner igen försiktigt runt Astrid så att jag inte stör henne. Sen ligger jag så en stund för att upptäcka att det inte alls var bekvämt, upp med benen igen och ner bakom Astrid. Om hon hoppar ner för sängen så blir jag glad och sträcker på benen och riktigt spretar med tårna, vad skönt att kunna röra sig =)

Är man knäpp??? Näe..........;)

Vilken underbart vacker dag det har varit idag. Önskar så att jag hade med mig kameran till jobbet idag för att fota träden. Det var så otroligt vackert när varenda liten gren och kvist hade frost på sig. Det blev så tydligt hur många grenar ett träd har och små, små fina kvistar - underbart!! Håller kylan i sig så kanske det är lika vackert i morgon. Då ska jag fota.

Apropå i morgon så ska jag hälsa på Märtis, det ska bli jättekul! Tar självklart med mig kameran så uppdaterar jag bloggen i morgon.

På återseende!
Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar