tisdag 22 december 2009

Hyss!

Jag måste börja med att skriva att jag är helt Oskyldig till alla hyss som Trollisarna gör efter att dom har lämnat vårat hem ;) Bra, då har jag sagt det *hihi*

Har fått lite hyss berättat för mig som några av dom har gjort i sina nya hem, gulp. Vi kan börja med Disa som bor hos mamma. Hon vill ha en konstant ren toalåda, om det ligger en kissklump i den då bajsar hon utanför! HM! Inte jämt men det har hänt mer än en gång.

Grabbarna Bus dvs Opal och Topas, dom sitter och tigger när deras nya matte sitter och äter. Ja, dom har egen mat! Sitter hon vid vardagsrumsbordet som är lite lägre så kan det hända att det kommer en tass smygandes som försöker norpa åt sig en matbit *hihi*

Fanatic har blivit en man och vill gärna visa det med att kissa lite här och var. Inte så värst kul för hans matte. Fanatic har också som några av er vet haft lite egenheter för sig framme på domarbordet som tex sätta sig i dennes kladdkaka och lägga en kabel på en annan domares bord *pinsamt* " Lillgubben".

Det hyss som slår alla måste ändå vara pengatjuven Naish ( Oscar ). Ann hade lagt en femtiolapp på köksbordet. Någon timme senare skulle hon ta den men den var BORTA!! Ok, sambon har nog tagit den var hennes tanke men hon fick snart se vem tjuven var för in i köket kommer Oscar med den i munnen!!! *Haha* Han är tydligen fanatisk på att ta lappar odyl från bordet så varför inte en peng !?
Man kanske skulle ta och låna honom en dag *hehe*

Atlas med skyldig blick =)


Bilar!!!!Suck!!!!! Åker hem från jobbet idag och en orange lampa blinkar hysteriskt på instrumentbrädan. Märker att bilen känns väldigt trött men det går ganska bra att köra hem. Åker förbi Atlas uppfödare som hjälper mig med hemsidan och lämnar en julpresent och ber hennes man titta på bilen. Han gjorde det och sa att det är nog bäst att jag åker till verkstaden. På väg till verkstaden så måste jag gasa som en galning för att ens komma iväg på ettans växel, suck!. Hursomhelst så tar jag mig dit och tur i oturen hade dom tid att titta på bilen och t o m tid för att laga felet. Felet var två tändspolar som var kaputt. Inte så konstigt att bilen gick på halvfart! Med mig hem fick jag en fin liten räkning på 1800kr!!!!!
Hoppas tomten kommer med att paket med en vinstlott ;)

Kram M

2 kommentarer:

  1. GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR! önskar vi er!

    Hoppas ni får det jättemysigt!
    Kram från oss!

    SvaraRadera
  2. Idag var jag hos Oskar men som tur var blev jag inte av med några pengar (räknade dom väldigt noga när jag kom hem!) ;)

    Hoppas du får en GOD JUL & GOTT NYTT ÅR! kram från Nathalie

    SvaraRadera