fredag 1 januari 2010

Besök hos Tiga

Ja det gäller att passa på att hälsa på alla nu när man är lite långledig!
Idag bar det iväg för mig och Ann till Nettan i Rimbo där Tiga bor. Det var ett tag sedan som jag såg Tiga så det skulle blli jättekul att få se hur hon har utvecklats plus att hon väntar små Trollisar om en månad och då vill vi kolla på tjockismagen *hihi*

Jag blev glatt överraskad när jag såg henne. Hon har absolut utvecklats åt rätt håll med bla en bättre profil. Hon börjar bli mer och mer lik sin mamma Astridgumman =) Tiga är ett bra exempel vad gäller ragdolltyngd. Hon ser ganska lätt ut men när man lyfter upp henne så är hon desto tyngre. Tyvärr hade inte Nettan någon våg men jag skulle gissa på drygt 4 kilo. Man såg också att hon hade en liten tjockismage!!! Det ska bli så roligt att se vad det blir för små söta Trollisar i februari. Jag uppdaterar er när det börjar hända grejer borta i Rimbo ;)







Första dagen på året har snart passerat och det har varit en Bra dag, jag ska inte klaga =) Jag har gett ett nyårslöfte. Egentligen borde det vara att inte äta godis *hihi* men det vet jag att jag inte kan hålla så istället blev det att jag ska måla om i vårat vardagsrum och kök. Vi har öppen planlösning. Idag är det ljusblått och det ska bli *trumvirvel* VITT!! Det kommer att bli skitbra, längtar! Troligtvis så sätter jag igång med projektet i påskhelgen. Fyller visserligen år då men är man 30+ så är det inte så mycket att fira ;)

Må så gott!
Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar