måndag 18 januari 2010

Troll i datorn!

Jag tor banne mig att jag har troll i datorn!!
Är hemma med Lowa som tyvärr fortfarande är kräkdålig, sitter och knappar på datorn. Kommer på att jag vill byta bild på första sidan på min hemsida, byter varje vecka. Går in på mina bilder först och försöker återigen komma på vad som är fel eftersom jag inte ens kan skicka en bild med mejl. Knappar på lite ord som verkar "ofarliga" och sedan går jag in på min mejl för att läsa mejl och prova skicka iväg ett med bild och det funkar!!!!! Tjoho!!!!!!!!! Något måste jag har tryckt rätt den här gången eller så går det troll i datorn =) Vilket som så är det Bra iallefall!!

Medans det funkar så börjar jag med att visa två bilder på Elvis som är stora killen och längtar efter att han ska få para sina tjejer därhemma *hihi*





Han och hans matte kommer jag att få träffa på ragdollspecialen i Nyköping, det ska bli jättekul =)

Fick ett mejl från Märtis fodervärdar. Hon är en riktigt myspropp som gärna myser och dricker vatten ifrån mattes vattenglas på nattduksbordet!! Två bildbevis fick jag med också =)





Nu när det Äntligen fungerar med bilder igen så ska jag ta mig i kragen och fota lite idag.
Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar