söndag 17 januari 2010

Söndag -igen!

Swisch!! så rusar veckorna iväg. Jag tycker att det är måndag och söndag hela tiden. Det är skönt att tiden går fort för då blir det vår snart men så är det ju det där med att man blir äldre....Jaja det är väl bara att låta dagarna gå och fånga dagen som det så fint heter - Carpe diem!

Efter Lowas kräknatt så blev hon snabbt bättre, måste ha varit någonting hon hade ätit. Det har varit en väldigt lugn och skön helg med träning, handling och tv tittande. En hel del mutter har det varit också på den här j***a datorn. Jag har suttit vid den ett flertal tillfällen och klickat runt på allt för att lösa mitt problem men DET GÅR INTE!!!!! Nu kan jag inte ens skicka mejl och bifoga en bild =( I morgon kommer mitt sista hopp, Atlas uppfödare, och försöker hjälpa mig. Hon är duktig så vi får hoppas på att det blir ett bildbombat inlägg i morgonkväll =)

Var på HM och köpte en jätteskön tröja på Loggavdelningen. Den är i ganska tunt tyg, stretchigt, långa ärmar och den är lite längre än en vanlig t-shirt. Lite figursydd men sitter löst med en söm mittfram. En perfekt tröja att ha när man strosar runt hemma med raggsockorna på fötterna och lite roligare än en urtvättad t-shirt. Jag köpte faktiskt tre stycken, vit, lila och mörkgrön. Det gäller att passa på att köpa alla färger när man hittar något man gillar *haha*

Idag var det möte med friskis, där jag jobbar i receptionen. Mötet avslutades med att vi fick prova på ett Kibox pass. Har aldrig provat förut så det var kul att prova något nytt. Det var ett tufft pass men också väldigt kul! Ett bra pass för den som inte gillar en massa krångliga stegkombinationer men vill bli svettig och trött !

Gangster och Loke är ute mer och mer ju mer tempmätaren stiger. Varje söndag tvingar jag i Astrid ett ppiller, det går bra. Jag börjar bli lite bebissjuk. Ska försöka att tajma så att jag inte har båda kullarna samtidigt. Ja, i slutändan är det Astrid och Märtis som bestämmer men man kan ju alltid önska att det blir på ett visst sätt ;) Atlas mår prima och sitter snällt och väntar på sin fisk när det är matdags. Ibland slinkar det ner mat från kompisarnas matskålar men för det mesta går det bra!

Hoppas att ni får en kanonvecka!
Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar