torsdag 14 januari 2010

Simons cat

Idag damp den ner i brevlådan, min vinst från Julkortstävlingen på maine coon forumet =) Ja, som ni förstår och kanske minns så var priset Boken Simons cat. Det är riktigt tjock bok med underbara serier om Simon och hans UNDERBARA katt =) Jag har bläddrat igenom den lite snabbt och fick många goda skratt och vad man känner igen sina missar, jättekul! Den första bilden jag slog upp var en bild på Simon när han ligger i ena hörnan på sängen och katten vräker ut sig i resten *haha* Precis så ser det ut här, varje natt!!!

Jag kan varmt rekommendera boken men visst saknar man ljudet lite från filmerna. En perfekt present till en kattokig person =)

Jag försöker att begränsa mitt godisätande till bara lördagar. Det är inte lätt ska ni veta. I vanliga fall stoppar jag lätt i mig minst en godisbit per dag, katastrof!! Men nu försöker jag att skärpa mig och hitills har det gått bra. Jag kämpar med en kompis och jag tror att det är det som sporrar att vi är två och att man vill vara lika duktig som den andre. Tommy liknar det nästan som en alkoholist och ja det är nästan så illa. Hursomhelst så drömde jag inatt att jag hade köpt massor av godis och sedan åt jag fem stycken och usch vilken ågren jag hade efteråt, i drömmen alltså *haha* Ja, vi får se hur länge det går men än så länge känner jag mig mer motiverad än någonsin!

Kram M

1 kommentar:

  1. Ja den boken är underbar. Beställde den i ett mycket "tidigt stadie". Den är kul att bläddra i lite då och då.

    Kramis
    Skat-Ann

    SvaraRadera