lördag 30 januari 2010

Fånga dagen

När man har varit med om en sådan olycka som jag var med om. Den var tack o lov lindrig men ändå en olycka så fick man/jag mycket tankar i huvudet. Det blir så uppenbart vad livet är skört. Man kan säga Hejdå på morgonen och sen ses man kanske inte mer. Hemska tankar men jag tycker ändå att det kan vara bra att tänka på det ibland så att man uppskattar livet och tar vara på det och framförallt så ska jag verkligen göra sånt jag känner för och inte skjuta det framför mig.
Carpe Diem är ett Bra uttryck som betyder Fånga dagen!!

Såg att det är Antikmässa i Kista den här helgen. Attans att jag inte såg det tidigare för den hade jag gärna velat gå på. Äsch jag får ta mig en sväng hem till Ann och kolla i hennes bod/hus där det finns en massa fina saker som jag vill HA *hihi*

Dagens bild!



Vacker vinterdag men BURR så kallt det ÄR =)
Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar