tisdag 19 januari 2010

Rolig bild =)

Imorse var mina inställningar borta och jag kunde återigen inte lägga till bilder. Kom på att jag hade svarat Skat-Ann på hur jag hde gjort men tyvärr var det en dålig beskrivning =( Har tänkt och exprimenterat hela dagen på hur jag gjorde och tillslut så lossnade det!!! Nu har jag skrivit ner hur jag gör, smart va? ;) Självklart vore det smartaste att spara inställningarna men det finns ingen sådan knapp. Jaja, det kvittar nu när jag vet hur jag löser mitt konstiga problem.

Idag var jag hemma från jobbet då Lowa fortfarande är lite krasslig. Tänkte jag skulle fota Loketoke men det tänkte inte han!! Konstigt, vi tänker aldrig lika =)
Hursomhelst blev det några oskarpa bilder som jag visar i morgon. Man tager vad man haver.... Nu tänkte jag visa en bild jag också tog idag. Den är super Oskarp men den blev så rolig så det får ni stå ut med! Här kommer den....Tadam!!!



Ha en mysig kväll!
Kram M

3 kommentarer:

  1. Vad är det som krånglar för dej :( Det låter inget kul. JAg blir själv skogstokig om det börjar jävlas med datorerna. Mycket irriterande. Själv har jag aldrig haft problem med blogspot, mer än att det varit jäkligt segt att ladda upp bilder. Men sen jag gjorde dem i c:a 800 px och framförallt sen jag gick över till Windows live Writer så har det inte varit några problem. Hoppas det löser sig för dej.
    //Skatis

    SvaraRadera
  2. Loke Toke, han är för rolig han :-)

    SvaraRadera