fredag 29 januari 2010

Dagen efter

Idag känns det mkt bättre i nacken. Det känns ungefär som när man var yngre och hade festat och headbangat som en galning och dagen efter var hals och nack lite ömma =) Jag har helt underbara kollegor som har ringt och messat för att fråga hur det var med mig, ett stort fång rosor till dom *love*

Vad gäller vårat dataproblem så tror mannen i huset att programmet han laddade ner var för Windows Vista och det har inte vi därav alla skumma problem som har kommit upp! Jag hoppas att han har rätt. Jag ska flirta lite med honom och se om han kan ladda ner det gamla programmet och radera det nya.

Har hämtat min lånebil, tyvärr ingen Ferrari *hihi* utan en Renault Clio. Helt ok men ingen bil går upp mot min VW Polo ;) Var även förbi en sväng på jobbet och lämnade en liten present till min chef som tack för att hon hjälpte och ställde upp för mig efter olyckan. Jag hade köpt en Ittala skål. Dom är ju så fina! Har en själv som jag har godis i, vad annars *haha* Det är väldigt fint att fylla en sådan skål med tex gelehallon, svårt att låta bli att nalla därifrån bara =)

Nu har jag avbokat mitt spinningpass. Det är nog lika bra att vila en dag till så får jag ta tag i träningen i morgon igen.

Trevlig helg!!
Kram M

2 kommentarer:

  1. Hördudu damen! Du ska nog INTE träna riktigt än. Ta det lugnt i en vecka iallafall!
    SkatAnn

    SvaraRadera
  2. ojojoj här har det hänt mycket sen jag kikade in sist! (har virus i datan annars skulle jag ju gå in varje dag, för din blogg är super kul att läsa! :D) Usch vilken läskig olycka du har varit med om! tur att det blev värre! krya på dig. kram Nathalie

    SvaraRadera