fredag 29 januari 2010

Det funkar!!!!!

Nu Äntligen ska jag fortsätta där jag slutade vad gäller mina bildinlägg nämligen med The man Loketoke =) Jo, Lowa och jag följde med honom ut en snabbis. Misstänker att han skulle ut för att uträtta sina behov *hihi* Det var skottat fram till lillstugan på tomten och dit gick promenaden. Han satte sig en stund på räcket och lät sig motvilligt fotograferas. Det är iallefall väldigt lätt att få hans uppmärksamhet ;)
Nu kom Lowa precis och berättade lyckligt att Loke ligger och sover i hennes koja som hon och Tommy har byggt tidigare på dan.







Smart som han är så gick han i redan upptrampade spår på vägen tillbaka till huset och värmen. Inte vill man väl bli blöt om tassarna i onödan =)





Har också fått bilder från Astrids barnbarn som bor i skåneland. Ni minns väl kullen med 8 små knyten, fyra av varje. Om jag inte minns fel så finns det tre små honor kvar till salu ;) Här kommer bilder på två av sötnosarna





Eftersom datorn har varit knäpp så har jag inte engagerat mig i att fota så mycket men från och med i morgon så blir det andra bullar =)

Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar