lördag 2 januari 2010

Snön yr

Återigen en vacker dag. Kallt men vackert! Nackdelen när solen skiner är att man ser vartenda dammkorn så idag åkte dammtrasan fram. Ibland kan jag faktiskt tycka att det är riktigt kul att städa för att det är så tacksamt. Då menar jag att damma, plocka och pyssla i hemmet för dammsuga gör jag ändå var och varannan dag ;)

Var förbi min pappa en sväng på dan. Han fyller år och i present fick han bla en ny mössa. Den han hade tidigare var Riktigt ful!!! ( F´låt pappa ;) )

Tidigare i veckan så smög Astridgumman runt på balkongen. Det var en dag då snön yrde runt i luften. Skulle fota henne då hon plötsligt försökte att fånga en flinga med tassen *hihi* Så sött!!





Astrids favoritplats är uppe på soffryggen. Idag när jag kom hem från pappa så låg hon på golvet....hammm.....sen förstod jag, Tommy hade eldat som en galning så det var minst 25 grader inne *puh*

Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar