söndag 1 november 2009

Besök

Två som hunnit svara på vilken bild jag ska välja *haha* Ja det var inte många men jag håller med dom om bild 6 så det får bli den fast lite mer inzoomad. Så här blev det =)



Idag kom Diamants fodervärdar över för att få träffa henne live. Diamant kommer som jag har skrivit tidigare heta Märta i sitt nya hem, gulligt =) Trollisarna hade busat hela morgonen så dom låg mest och sov utsträckta i soffan. Så roliga var dom *haha* Fodervärdarna Adrian och Kristin får vänta i hela fyra veckor till innan dom får hem henne. Märta får åka med dom hem efter Birkas utställning på söndagen. Fyra veckor som säkert kommer att vara väldigt låååååånga. Jag fick berättat för mig att dom bla har köpt ett rosa strasshalsband =) Märta kommer inte bara att behandlas som en prinsessa hon kommer att bo som en också! Märta kommer att få det kanon!!

Annars är det lugnt här. Astrid har slutat att löpa för den här gången och nu hoppas vi att det dröjer länge till nästa löp! Hämtade hem våran nya soffa igår. Jag är så nöjd!!Har redan nu sett att jag har valt helt rätt tyg där inte varenda katthår syns, skönt!
Ska spana in vädret ikväll och se om pappa ska sätta på vinterdäcken nu eller om vi kan vänta tills i helgen.

Ha en underbar vecka ( utan snö och kyla ) !

Kram M

1 kommentar:

  1. Vad bra bilden blev inzoomad!!! ♥♥
    Så mjuka och gosiga de ser ut alla tre!

    Tasskram
    //Tre katter

    SvaraRadera