måndag 16 november 2009

Liten blir STOR

Mitt bästa sätt att försöka lära sig hur en kattunge kommer att se ut när den är vuxen är att titta på bilder från när dom är kattungar till dom är stora. Tyvärr så är jag alldeles för snabb att radera kattungebilder men några har jag iallefall sparat. Jag tänkte ta en varje dag så får ni också se utvecklingen som faktiskt är ganska intressant. Tycker jag iallefall =) Jag har inga bilder på Gangster, Loke eller Astrid när dom var små, tyvärr! Atlas har jag en inscannad bild på där hans ögonfärg har förvrängts en aning och blivit SUPERblå. Stämmer inte riktigt men typen stämmer ;)





På första bilden är han en liten skrutt, endast tre månader gammal!

Avslutningsvis måste jag bara berätta att Diamants favvisleksak just nu är *Tadam* ett sugrör!
Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar