lördag 21 november 2009

Planering för dagen

OM det blir fint väder så ska jag fota årets julkort. Vet att jag skrev om det förut men då blev det inte av. Mycket snack och liten verkstad *haha* Hursomhelst så blir det till att gå ner under huset och dra fram julsakerna. Tänk att det är första advent nästa helg, svårt att förstå. Har ingen aning hur jag ska komponera bilden, kanske lite tomtar och någon kula.....Så här såg förra årets julkort ut. Det ska iallefall inte se lika ut. Lite fantasi måste jag ju ha =)



Då var Neilpryde fotomodell. Blir det en mulen dag så ska jag läsa Snabba Cash. Såg att den har premiär på biograferna i mitten på januari. Den måste jag bara se!

Istället för kattungarnas utveckling så tänkte jag visa tre av mina fotomodeller i samma kattbädd apropå dålig fantasi *haha*







Ha en underbar lördag!
Kram M

1 kommentar:

  1. Vilken liten snygging i mitten. Heja Oskar. Sötnos.

    SvaraRadera