söndag 8 november 2009

Söndagen

Jag har fått den stora äran att fota en kibox ledare till Friskis i Åkersberga vårschema, omslaget. Har lämnat över bilderna på en cd till den som bestämmer så får jag hoppas att hon blir nöjd. Själv tycker jag att iallefall 8 av 80 bilder blev hyffsade. Jag får ta och visa er sedan hur det blev när häftet är tryckt och klart.

Nu när grabbarna bus har flyttat så märker man hur otroligt lugn Diamant är. Hon märks knappt. Det har hänt flera gånger att jag kommer på att jag ska titta efter vad hon gör och då hittar jag henne sovandes i soffan eller på klösträdet i hallen. Överhuvudet taget så är det väldigt lugnt i ett hus utan kattungar. Jag saknar deras framfart! Kastratkillarna och Astrid bara zover och sover och zzzzzzzzzzzzzzzzz......

Lite gosbilder har det iallefall blivit på Diamant och hennes mamma. Äntligen har hon Astrid helt för sig själv =)







Kommer ni ihåg att jag skrev om att jag hade köpt en liten present till kattungeköparna. Nu kan jag berätta, det var en liten Topas och en liten Opal med en beskrivning om varje sten =) Tur att jag ska behålla Diamant på foder annars hade det blivit dyrt *hahaha*



I morgonem ska jag kolla upp min gallsten så då får ni tänka på mig!

Kram på er!

1 kommentar:

  1. Vackra bilder på mor och dotter!!!! :)

    Ha en fortsatt mysig söndagskväll!
    Tassar Tre katter med matte

    SvaraRadera