tisdag 3 november 2009

Trasdockan

Japp, idag kom den andra klubbtidningen i lådan, Trasdockan som Ragdollklubbens klubbtidning heter. Brukar alltid försöka att skicka in någon bilder så att man bidrar med någonting för texter är jag dålig på att knåpa ihop. Äh Ja, blaj som här kan jag skriva men inget viktigt om rasen ;)
Temat i tidningen är avelshanar och Atlas har två kullar efter sig så han har fått vara med på två bilder, kul! Ska sätta mig ner och läste den sen efter alla måsten.

Nu har jag fått på vinterdäcken. Har lite blandade känslor måste jag säga, det är tryggt att dom är på MEN det känns så onödigt att slita dubb på torr asfalt! Jaja, så är det!

Atlas mår än så länge finfint. Kokar fisk till honom och det älskar han =) Värre var det med kycklingen som jag kokade igår den luktade han mest på så gissa vem som drog i sig den.....jo, Gangster the Monster, suck! Trollisarna hann nog faktiskt smaka en tugga dom också. Det är så fascinerande med Gangster för att han kan komma in och sätta sig och äta. När han har ätit klart så går han och lägger sig och sover. Jag gör iordning fisk till Atlas som jag ställer fram och VIPS så är Gangster vaken och tydligen JÄTTE hungrig för han vill också ha!!!Vet inte hur många gånger jag motade bort honom innan han gav upp. Annat är det med Loke, han äter och sen går han och lägger sig och ligger sedan på samma plats och sover som en klubbad trots ny mat på golvet.
Alla har dom olika stilar och personligheter och dom är lika underbara allihopa!!

Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar