onsdag 11 november 2009

Vitaminer

Ibland får Astrid helt underbart roligt PM ifrån sin son Elvis ( Fanatic ). Jag ser verkligen fram emot dom för att jag vet att jag kommer att få ett gott skratt! Fick ett igår där jag bla fick tips om att jag ska köpa vitaminer till Atlas eftersom han i princip bara äter kokt fisk. Låter kanske självklart för er men sånt tänker inte jag på då den här situationen med Atlas är ny för mig. Hursomhelst så har jag iallefall köpt några kartonger med vitaminer till Atlas. Han tyckte att dom var jättegoda, perfekt!



Bara för att jag gnällde igår om att jag inte kan fota pga av mörkret på vardagarna så lyckades jag få till några bilder på Diamant i halvljus idag. Man ska gnälla för då händer det saker *haha*





Ha det så bra!
Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar