tisdag 17 november 2009

Forts

Idag fick jag äntligen hämta min nya vardagsrumsmatta på Mio. Kom hem, dammsugade och våttorkade golvet så att det skulle bli extra fräscht med den nya mattan. Öppnar plasten och rullar ut mattan, FEL FÄRG!! Vilken besvikelse! Den här var mörkgrå och jag skulle ha en naturfärgad. Hade fått hjälp i butiken när jag beställde den och tjejen sa att det var en mörkgrå jag menade när jag förklarade. Så fel det kan bli! Ringde Mio där jag fick ett mycket trevligt bemötande så nu har jag beställt en Naturfärgad och får vänta i tre Långa veckor till, suck.

Ok, då fortsätter jag min utvecklingsserie =) Idag är det Brassias tur. Han föddes i Astrids första kull. Brassia heter idag Ozzy och bor hos ett äldre par där han är deras allt!







En riktig stilig pöjk är han idag med mörkblåa ögon.
Kram M

1 kommentar: