torsdag 19 november 2009

Morgonstund

I morse när jag släppte in Loke och Gangster som hade varit på nattliga äventyr så hade Loke ( tror jag ) lagt en liten present till oss på dörrmattan. En liten näbbmus var det. Jag säger bara "Loke, tack men nejtack " *haha* Tanken var ju god =)

Lyfter upp lilla Märtis ( Diamant ) som är alldeles blöt under magen. Tommy frågar om hon kändes blöt och berättar sedan om det som inte fick hända. Det som jag skrev om förra veckan. Han hade varit på toaletten och inte stängt toalocket efter sig ( karlar! ) och sen var han i köket och hörde ett plask och ett toalock som åkte ner. Går in på toaletten och lyfter locket och där i står Märtis och krafsar förfullt på porslinet i toan i ett försök att komma upp. Lilla gumman! Hoppas att både Tommy och Märtis har lärt sig en läxa nu, hmpf! Det var kanske inte riktigt så jag hade tänkt mig att hennes allra första bad skulle gå till men det blir inte alltid som man har tänkt sig *fniss*

Idag tänkte jag visa bilder på Mistrals utveckling. En kille som föddes i Astrids andra kull. Han är färgen blå mitted men tyvärr är han feltecknad med sin färgade haka. Nu heter han Agaton och är en lycklig kastratkille med en Brittkompis.







Kram M

1 kommentar:

  1. Hej! :) Börjar må lite bättre och läsa din blogg, det gör mig gott! :):):)
    MÄRTIS! Åh, blev rörd, det va det sötaste
    namn jag hört på länge länge.
    Mycket att läsa nu, hihi!
    Kramisar
    Marie

    SvaraRadera