onsdag 25 november 2009

Barn & katter

Barn och katter är en kombination som jag tror många har åsikter om. Vem har inte hört när man väntar sitt första barn, "hur ska det gå med katterna för nu när ni ska få barn så ska ni väl inte ha kvar dom. Katter kan riva barn och framförallt lägga sig på deras ansikten så att dom kvävs till döds. Visst det sistnämnda läste jag och säkert ni också att det hade hänt men det stod också att det är ytterst ovanligt. Man har ju också ett ansvar som förälder.. Jaja, jag ska inte börja att predika ;)

Hursomhelst så är Lowa uppväxt med våra katter och våra kattungar är uppväxta med henne. Det har gått hur bra som helst! Som exempel har jag Oscar från förra inlägget som det lyser bus ur ögonen när Lowa kommer och hälsar på. Vi har också mina valiumkattungar Fanatic, Mistral och Diamant som gillar att bli omkringburna och pysslade med. Ja, vildisarna har ju inte tid att gosa och bli burna *haha*

Tänkte visa er ett axplock med bilder av Lowa med olika Trollisar =)











Kram M

3 kommentarer:

  1. Jätte söta bilder! <3
    kram Nathalie

    SvaraRadera
  2. Hej Maria!
    Håller med dig om att man hör mycket varningar med barn och katt, men aldrig att jag skulle göra mig av med Hulda!
    Det skulle väldigt mycket till för att ge upp purrisen!
    Vi ses på julbordet! Ska bli så gott!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  3. Halloj Sofia!
    Kul att du kommer till julbordet =)
    Ser fram emot att träffa er mammalediga!
    Kram Maria

    SvaraRadera