lördag 31 oktober 2009

Gruppfoto

Nu Äntligen har jag hämtat mitt paket och det innehöll ett stort fint kryddställ med många olika kryddor.



Jag måste erkänna att jag inte är någon mästerkock som lagar avancerade middagar så jag har gett bort kryddstället till en kompis som blev superglad. Där vet jag att den kommer att komma till användning =)
I paketet låg det också två portabla mobilladdare. Kanon, det behöva alltid!



Om en vecka flyttar två Trollisar så jag har passat på att ta den obligatoriska gruppbilden. Det är lättare sagt än gjort *hihi* Tommy och Lowa agerade Trollisinsamlare och hålla upp bakgrunden assistenter. Först fotade jag brorsorna medans Lowa hämtade Diamant. Så här gick det...

Tagning 1



Tagning 2



Tagning 3




Tagning 4



Tagning 5


Tagning 6



Tagning 7



Ja, inte är det lätt att få till en bra bild *haha*
Vilken tycker ni att jag ska ha till hemsidan?

Kram M

2 kommentarer:

  1. Vi gillar bilderna 4,5 och 6..
    Bild 6 lite mer inzoomad kanske hade varit perfekt! :)

    Söta de är tillsammans! :)

    Kram
    //Tre katter

    SvaraRadera
  2. Jag gillar 1:an och 6:an. Sådana sötisar!!

    SvaraRadera