lördag 10 oktober 2009

Blandat smågodis!

Ja, idag tänkte jag skriva lite om allt.
Jag hade lovat en tjej på friskis att få komma med sitt barnbarn och titta på Trollisarna. Vi har pratat om det sen dom var födda och idag var det då Äntligen dags. Barnbarnet är 2 år. Hon hade tagit med sig nappar som hon ville ge till kattungarna. Precis som man gör på Skansen =)









Barnbarnet var överförtjust i katterna och var så duktig på att klappa fint. Diamant fick sig en mysstund.



Diamant är den av Trollisarna som gillar att bli buren och då helst liggandes på armen.



Fick ett sådant roligt mejl ifrån Elvis ( Fanatic )matte. Elvis var på utställning förra helgen. På lördagen så höll assistenten uppkik över honom på bordet. Efter att domaren hade kollat klart på Elvis så satte han sig snällt på bordet. Han satte sig rakt på domarens kladdkaka med grädde!!!!!!! *hahaha* Domaren sa att Elvis gav fetsvans en ny innebörd =) Underbar historia!!

Jag har länge varit på G att köpa en ny soffa. När jag fick mina skattepengar så bestämde jag att NU ska jag köpa mig en ny soffa. Tommy, den kloke, tycker att vi ska vänta tills Lowa har blivit äldre men jag orkar inte vänta, jag vill köpa en NU!!!!!Så nu är det gjort. Det blev en Oxford från Mio. Är inget stort IKEA fan utan för mig är det Mio som gäller. Jo, ok, ljus och servetter köper jag gärna på IKEA. Nu är det bara att vänta och vänta och vänta tills soffan kommer. Leveranstiden är 6-8 veckor så i bästa fall är det bara 3 veckor kvar.

Ha en bra dag!!
Kram M

2 kommentarer:

  1. UNDERBARA bilder och en underbar historia
    om Fanatic, "gapskrattar".

    GRATTIS till soffan, SKOJ!
    Kramisar

    SvaraRadera
  2. Elvis hälsar att det blev ganska så kladdigt i baken efter all grädde, fast det var rätt gott att slicka bort.

    SvaraRadera