onsdag 7 oktober 2009

Ändan ur =)

Jag är absolut ingen pappersmänniska!! Alla "viktiga" papper slänger jag ner i en låda och så vips! så slipper jag dom! Försöker att skärpa mig, särskilt med kattungepapprena som jag tycker är viktiga att hålla koll på. Nu i dagarna har jag iallefall fått iväg papprena till Sverak så att jag får stamtavlor till Trollisarna. Igår skickade jag iväg ett mejl till Royal Canin så att kattungeköparna får ett varsitt kattungepaket. Leveranstid ca tre veckor så det var tur att jag kom på det =)
Har också bokat tid hos veterinären för Trollisarnas första vaccinering nästa vecka. Puh, nu tror jag att jag har koll på allt!
Passade på att fota 8 veckors bilderna idag när jag ändå var hemma med Lowa som har öroninflammation. Fick till några roliga bilder på busTopas också.





Ha en bra kväll!

Kram M

2 kommentarer:

  1. Vilken tur att du kom på att ringa till veterinären ;-)

    Trollisarna är såååååååååååååå söööööööööta!!!!
    Kram Ann

    SvaraRadera
  2. *Hehe* Ok, du ringde men jag kom på att det var dags.... ;)

    SvaraRadera