onsdag 21 oktober 2009

Besviken på Albano

En kollega ringde Albano åt mig i morse då jag inte klarade av att ringa. Hon fick prata med en djurskötare som bla sa, Ja, han hade lite problem igår men sen kissade han så då fick han gå hem. Ursäkta mig, tänker jag då, ska dom inte tala om det för mig när jag hämta Atlas. Åker till Albano och ber att få prata med en veterinär. Sköterskan går iväg och kommer tillbaka och säger att vet kan inte göra så mycket, jag får komma dit med katten. Morr, jag vill ju prata och ställa mina hundra frågor men det gick inte för sig. Ber sköterskan att hon ska be vet som jag pratade med igår att ringa mig när hon börjar att jobba. Efter en timme ringer telefonen och det var en sköterska som ringde och sa att om jag är orolig ska jag ta dit Atlas. Jag är SÅÅÅÅ besviken, kan veterinären inte ens ta sig besväret och ringa upp!! Blä för Albano =(

Ann är snäll och ringer "sin" privata veterinär, han säger att jag kan vara lugn med att det inte kommer något för att det tar nog ett par dagar innan allt kommer igång igen efter att dom har rotat i honom. Skönt att höra =)

Oron har gnagt hela dagen. Atlas har varit instängd med en egen låda så jag kan hålla koll. Kollar lådan när jag kommer hem och det är faktiskt en klump i den!! JIPPI!!! Har koll på honom hela tiden och han är duktig på att dricka, jag ska få låna en vattenkula av Ann, perfekt! Köpte njurblötmat på vägen hem, svindyr men vad gör man inte för sin älskling =)

Jag känner att vi kommer att klara det här! Tack för erat stöd och TACK till mina underbara kollegor som vet hur mycket mina katter betyder för mig!

Kram M

3 kommentarer:

  1. ATLAS ATLAS, klart att du klarar det här.Det kommer att gå vägen. Puss puss från Ann

    SvaraRadera
  2. Vi tänker på er. Klart att ni kommer att klara det här.
    Kram Nettan, Tiga och alla andra i familjen

    SvaraRadera
  3. klart de kommer gå bra...
    kramar elin & mille

    SvaraRadera