torsdag 8 oktober 2009

Toapappersmarodör!!!!!

Lowa ropar:
- Mamma, det är toapapper på golvet! Jag tror att det är Trollisarna.
Kikar in och mycket riktigt har någon rivt ner toapappret så det ligger utspritt på golvet. Plockar ihop det och börjar att laga mat. Nästa gång jag går förbi toaletten så är en Trollis i full gång med att leka med toapappret som återigen ligger på golvet *haha* Ni som har följt bloggen borde lätt kunna lista ut vem den skyldige var.......japp, det var Topas!! Här följer bildbevis!












Kram M

3 kommentarer:

  1. Bedårande sötnos!!!

    Psst,är alla småmissarna tingade??? Jag har rekommenderat dig till en jag känner som önskar en Ragdoll! Hoppas det är ok?!

    Kram från Lena

    SvaraRadera
  2. Fniss, busiga Topas:)
    Och SÅ SÖT! Söta lilla busfrö, hihi!
    Kram/Tissin

    SvaraRadera
  3. Brollekatt!Tack SNÄLLA för att du har rekommenderat mig!! Ja dom är tingade men Tiga som bor hos en kompis ska paras nästa löp och den kullen tror jag blir kanon =) Annars får hon hålla sig till Astrids nästa kull som blir om ett år. Tack igen!!

    Tissin: Tack för din kommentar =)

    SvaraRadera