tisdag 6 oktober 2009

Atlas provar transportbur

När Topas ägare var förbi och hälsade på så hade hon med sig en liten transportbur med en filt i. Tanken är att den ska få lite hemmalukt med sig när den flyttar till sitt nya hem. Det var knappt att jag hann ställa buren på plats i vardagsrummet så var den full med Trollisar. Vid ett tillfälle låg även mamma Astrid med. Finns det hjärterum så.....Även Loke och Atlas brukar ligga i den. Gangster har inte ens provat, han förstår nog att det inte är någon idé att klämma in tjockismagen där *hihi*
SÅ här kan det se ut när Atlas ligger därinne och myser.







Igårkväll satt jag i soffan och tittade på tv då Opal kommer uppklättrandes i min famn. Jag lägger honom i mina händer och tittar på honom, sötnosen. Jag ser att han börjar bli tröttis. Han tittar tillbaka på mig intresserat. En tass kommer försiktigt upp till mitt öga och han försöker fånga mina ögonfransar *hihi* Kort därefter så somnar han. MMMMmmmmm nu bor dom bara här i 4 veckor till och jag ska njuta av varje sekund för dom är ju så goa.



Kram M

1 kommentar:

  1. Han är ju så fin Atlas - både med och utan transportbur! :)

    Kramar
    //Tre katter

    SvaraRadera