söndag 11 oktober 2009

Loke - the man!

Det är en hyffsad höstdag idag trots molntät himmel. Loke och jag var ute en sväng på baksidan och mös i varandras sällskap. Ja, ni vet ju att han tycker att matte är bäst och Trollisarna prutt. Trots att jag bär honom från stubbe till mossig sten till en tjock gren för att kunna fota vackra höstbilder på honom så spinner han konstant. Bilder blev det men man ser inte hösten så mycket. Loke har ett sådant vackert ansikte så jag kan inte låta bli att alltid ta närbilder på min prins =) Här kommer ett urval.









Kram M

5 kommentarer:

  1. Han är ju HELT underbar! Loke-frälst!

    SvaraRadera
  2. Va snygg han är Loke, TJUSIG!

    Tycker han trollisarna är prutt, fniss.
    Du skriver så härligt, precis samma ordspråk
    som jag, hihi.

    SvaraRadera
  3. Grrrr!! Han är verkligen superläcker!!! ♥♥
    Tassa lugnt grabben!!

    //Tre katter

    SvaraRadera
  4. SUPERVACKRA LOKE, jag är ditt stora fan! Din färg är helt underbar.
    Det är så härligt med utebilder - och ljuset blir perfekt.
    Snart blir det dax för blixtbilder - hua!

    Kram till er från brollekattfamiljen.

    SvaraRadera
  5. Tack för snälla ord om Loketoke!! Kul att han har fans ;)

    Tissin: Kul att vi är lika barnsliga *haha*
    Brollekatt: Näe, blixtar tycker vi INTE om !

    Kram Maria & co

    SvaraRadera