lördag 17 oktober 2009

Jippi, jag vann!!

Det har varit en bildtävling på ragdollforumet iFokus. Man skulle skicka in bilder i stående format och den vinnande bilden ska få pryda omslaget till ett kattungekompendium. Nu är omröstningen färdig och min bild vann!! Jippikajjej =) Jag brukar nästan aldrig vinna någonting, jag har tur i kärlek istället *hihi* Det var 10 bidrag som man fick rösta på och det var många fina bilder. Röstning var spännande eftersom det var väldigt jämnt mellan tre bidrag. Tror att jag vann med bara en röst!!
Det är så kul för när jag väl vinner någonting så kommer genast tanken att "Idag är det min tur dag!!!Jag köper en lott eller två! " Visst, så gör jag det och verkligen tror nästan VET att jag kommer att vinna men NÄE, ingen vinst på trisslotterna. Turen var väldigt kort kan man säga, suck! Varför tror man alltid att en turgrej sällan kommer ensam. Som häromdagen när jag drömde att jag hittade en massa femhundralappar i en bankomat. AHA, det måste vara ett tecken på att jag kommer att vinna pengar så jag gick och köpte en Harry Boy. Lördagen kom och efter att ha rättat min Harry som det inte var någon vinst på så blev jag lite putt för jag riktigt kände att NU skulle jag vinna!! Jaja, man är lite fånig men det är lite kul att gå och drömma också ;) Här är min bild som jag vann med!



Köpte faktiskt en Harry till idag *hihi* Håll tummarna!
kram M

1 kommentar:

  1. Vilken underbar bild! Inte svårt att förstå att du vann med den! Vill du tävla mer? Tävling: http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.12517543
    TassKram Wikki

    SvaraRadera