söndag 18 oktober 2009

Proffsmorsan

Måste börja med att berätta hur det gick för mig och min Harry Boy......Jag vann!!Visserligen var vinsten ynka 140 kr men jag vann och det är det som är det roliga =) Det kanske var min turdag ändå igår *hihi* Ja, jag vet inte vad man ska tro om det där med turdagar.
Proffsmorsa var det ja! Den jag menar är ju självklart Astridgumman. Söta, underbara Astridgumman. Vilken katt hon är, så cool och trygg! Det är så roligt att se när hon uppfostrar sina ungar. Ibland ser det ut att gå lite hårdhänt till när hon ömsom tvättar dom ömsom ligger och sparkar på dom och sen det där lätet när hon pratar till dem *hihi* Ibland önskar man att man kunde kattspråk för att höra vad hon säger.
Nu när hon har sina kattungar så blir det endast korta utevistelser på balkongen. Lite frisk luft och sen snabbt tillbaka in för att kolla läget. Hann ta ett fåtal bilder på Astrid innan hon ville in igen







Även Atlas fick vara med ute och blev plåtad



Opal och Diamant blev glada när deras mamma kom tillbaka så att dom kunde ligga och snutta =)



Ha en underbar vecka!!

Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar