fredag 2 oktober 2009

Tiga

Jag fick en chans av Nettan att ångra mig vad gällde att köpa tillbaka Tiga. Efter mycket tänkande så tackade jag nej. Nu har jag varit så inställd på att hon inte längre är min så därför tackade jag nej. Hon ska fortfarande på dejt med stilige Frappe som bor hos S*Peninsulas och är en brun colourpoint. Jag tror mycket på den kombinationen och föds det en vacker liten tjej så köper jag henne direkt =)
Idag var Nettan och ultraljudade Tigas hjärta och njurar med resultatet UA! Jättekul! Eftersom båda hennes föräldrar är testade för Hcm ua så blir hon det automatiskt. Nu är det bara att vänta på att lilla fröken ska till att löpa. Jag kommer att följa henne i bloggen åt er.

Annars är det inget nytt här hemma så jag får önska er en Underbar helg!!

Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar