fredag 30 april 2010

Oturen håller på att vända?

Ni som har läst vet en del om vilket otursår jag har haft!!!!Januaria slutade med att jag blev påkörd, det har inte varit skitkul på jobbet, Atlas lämnade mig med ett hål i hjärtat, Gangster blev biten osv Jag har säkert glömt och förträngt hälften.

Att Misse och Mojje ska omplaceras är också en sorg för mig...

Loke har varit borta sen i onsdagskväll men jag har inte velat, orkat skriva om det.

Men nu, NU kanske mitt skitår håller på att vända, första kvartalet är avklarat så nu vänder det nog =)

Det är lite roligare på jobbet......

Jag har ett par som ev är intresserad av Misse och Mojje, jag ska fota dom på söndag och skicka bilder. Jag ska fota dom från deras sötaste och charmigaste sida så dom faller pladask då jag tror att det här är ett bra par!

Kom hem nu på kvällen från brasan och vem möter oss om inte LOKE!!! Vilken lycka!! Jag blev jätteglad men sedan lite arg för att han skrämmer mig så ;) Det blir nog utegångsförbud ett par dar *hihi*

Godnatt!
Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar