tisdag 20 april 2010

Trädkramare

Tänkte på när jag åkte till jobbet och lyssnade på radion att man alltid lyckas hitta rätt låt för den sinnenstämning man är i. Som nu så är det inte så roligt på jobbet och när jag knappar på radion så stannar jag alltid upp vid någon låt som är lite tyngre, lite rockigare och man kan sjunga ut sina känslor. Dagarna efter Atlas bortgång så var det sorgliga låtar som gällde, ballader och tårarna rann. Radion funkar nu i bilen och den betyder verkligen mycket för mig, särsklit när man är själv i bilen och tankarna maler därinne =)
Måste tillägga att jag sjunger hellre än bra, så mina passagerare är nog glada för att jag sjunger när jag är själv *haha*

Lowa övar sig på att cykla, snart åker stödhjulen bort! Vi har en perfekt grusväg bortanför oss där det inte kommer så många bilar. En bit efter vägen står en Gigantisk ek. Den är så häftig!!!







Tänk bara hur gammal ett sådant stort träd är !! Åh tänk bara hur mycket det har sett som roliga människor och gamla fina bilar =)

Lowa provade att krama eken men armarna räckte inte till *hihi*





På söndag ska jag följa med Ann och Trasan på utställning i Västerhaninge. Det ser jag verkligen fram emot =)

Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar