lördag 17 april 2010

Vårpyssel

Idag är det en riktig vårpysseldag =)
Lowa och jag var förbi blomsterhandlaren och köpte några vita penseér, fina. Penseér är ett måste på våren, tycker jag.





Hittade äntligen klädnypor i trä som jag länge velat ha. Jag gillar den gammeldags charmen dom har och materialet förståss ;) Provade dom i morse och dom är till på köpet väldigt bra!





Lowa och jag har även storstädat hennes lilla rum på 6kvm. Hon är en riktig liten samlare, ja hon ska spara på allt tom gamla äggkartonger och festistetror. Det tog emot för henne att slänga men tillslut fick vi ihop 3 kassar med krafs, så skönt!!!

Nu ska jag åka till pappa med smutsigt hår och så ska han byta till sommardäck på min bil, en dag för sent dock ;) Bättre sent än aldrig!

Varför smutsigt hår?

Jo, jag skulle färga håret och då ska ju inte håret vara nytvättat. Perfekt tänkte jag som har tränat nu på morgonen. Som ni förstår så har jag mycket i huvudet nu och blandar dom olika vätskorna. Precis när jag klämt i tuben ser jag att jag tagit fel!!! Det blev balsam istället =( Vad trött jag blir!!!!! Var så inställd på att färga det nu så det blir bara att köpa ny färg på vägen hem från pappa *suck*

Puss till Atlas i himlen!



Och Kram till er!

1 kommentar:

  1. Kram på er själva. Visst är det härligt att få plantera de första blommorna på våren.

    SvaraRadera