fredag 9 april 2010

En Jubilar!

Hemma idag också för att vara på den säkra sidan. Jag är dock mycket bättre i kistan och det är ju skönt =) Var och handlade en sväng och utanför butiken stod en man och sålde tidningen Situation Stockholm. En tidning som uteliggare säljer för att kunna tjäna lite extra pengar. Jag köpte en tidning, säljaren blev glad och det kändes väldigt bra i min själ =)

Väl hemma igen ska jag ta det lugnt och ladda för Anns partaj som är i morgon ;) Apropå Ann som fyller en av hennes katter 9 år idag. Rena gammelgubben *haha* Den som fyller år är ingen mindre än EP / CH S*Bo-bo Nitas Diégo!!
******Hipp hipp Hurra Hurra Hurra Hurra******



Apropå hans stamnamn Diégo så är det tydligen väldigt svårt för folk att uttala hans namn. Det uttalas precis som det låter DIEGO. Minns på en utställning när han hade vunnit panelen och personen sa Die Go !! *Haha* Nä, nu var jag elak men det lät faktiskt kul "DÖ GÅ", fritt översatt. Det är många som har väldigt krångliga namn på sina katter i stamtavlorna så jag förstår att det kan bli fel.

Nu ska jag lufta Astrid lite på baksidan, kanske dofterna kan få hennes hormoner att svalla och hon börjar att löpa ?! *Hihi* Hoppas kan man ju alltid!

Trevlig helg!
Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar