måndag 19 april 2010

Astrid har blivit farmor!!

Idag föddes 5 små gryn hos S*Sprattelkattens ragdolluppfödning på Öland. Mamman heter CH S*Bommens Destiny Darling, Wilma och den stolta pappan är ingen mindre är S*Tillemora´s Fanatic. OOops! Jag får inte glömma den stolta farmorn som heter Astridgumman *hihi*

Verkligen jättekul för Linda som har kämpat med en strilande pissenisse hemma ;)

Det ska bli spännande att få följa deras utveckling och så fort jag får bilder skickade till mig från Linda så lägger jag ut dom på bloggen. Kattungebilder kan man ju aldrig få för mycket av ;) Här kommer en dagsfärsk!



Här kommer en bild på pappan =)



Vilken bra start på veckan och få höra om lite kattungeboom =)

Kram M

5 kommentarer:

  1. Ska du smitta ner mej nu igen med villhasjukan?

    SvaraRadera
  2. Jag får "sluta läsa" din blogg i 12 veckor drygt då *ASG*

    SvaraRadera
  3. *Hihi*

    Alla ungarna mår bra och pappa Elvis går in och tittar till dem då och då.

    SvaraRadera
  4. Skickar en gratulation från Farbror Oskar också.Ska bli kul att följa dem :-)Kram Ann och Oskar

    SvaraRadera