torsdag 8 april 2010

Bildbomb på Atlas



Blä, idag är jag hemma ifrån jobbet pga magsjuka. Helt värdelöst!! Funderade både en och två gånger om jag inte skulle jobba ändå, vill så gärna gå på ett möte vi har idag men klokheten tog över och SA "Idiot, stanna hemma!!"
Tydligen går det magsjuka har jag hört på flera håll så varför skulle jag klara mig ;)

Nog om mig! Har roat mig på morgonen med att fota min Fina colourpoint kille Atlas. Han är ju så vacker med sina kontraster och fluffiga päls =) Det finns raggisar som har en sådan otrolig päls utan att vara kastrerade men mina raggisar kör den kortare varianten tills kastreringen är gjord *haha*











Det är sådana här sjukdagar som det är tråkigt att man bara har skogsTV dvs kanal 1, 2 och 4. Jag får leta fram Mama Mia, den kan man aldrig se för många gånger ;)

Kram M

3 kommentarer:

  1. Söta Atlas!! :*

    SvaraRadera
  2. Skogstv,ha,ha. Du får krya på dig hjärtat. Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Tack Annika! Detsamma till dig!

    SvaraRadera