fredag 23 april 2010

Trasdockan

Äntligen har årets första nummer av Trasdockan kommit, tidningen man får om man är medlem i Ragdollklubben. Som ni förstår så har jag inte hunnit läsa den ännu utan bara bläddrat igen den. Till min stora glädje så var bilden på Atlas med som jag skickade in.



Jag har hört att prenumeranterna är väldigt dåliga på att skicka in bilder på sina klubbkatter, ragdolls. Så därför brukar jag försöka att skicka in minst en bild till varje nummer så att dom har lite bilder att fylla ut tidningen med ;)

Apropå Atlas så har jag inte märkt på Loke eller Gangster att dom saknar sin kompis. Dom är iochförsig utekatter och katter är ju inte flockdjur. Däremot har jag faktiskt märkt att Astridgumman är keligare än vanligt. Om jag går mot sovrummet på kvällen så springer hon ikapp och hoppar upp i sängen. Favoriten är förståss Lowa. Om Lowa har kommit över på natten och jag går upp på morgonen så ligger Astrid kvar hos sin favorit tills hon går upp. Sist det hände hämtade jag kameran och förevigade dom där dom så sött sov tillsammans *kärlek*



Hörni, vad härligt det är med fredag och till på köpet LÖN! Jag firade med att köpa ett storpack Frontline, fästingmedel till katterna *haha*

Trevlig helg!
Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar