fredag 16 april 2010

Minnessida till Atlas

Nu har jag precis skickat iväg ett mejl till tjejen tillika uppfödaren till Atlas där det står att hon ska göra en minnessida till min prins. Det var jättejobbigt att skriva det.........Ni som inte brukar titta på min hemsida kan läsa här vad det ska stå!

Atlas, du tassade in i mitt liv som kattunge
Våran kärlek var ömsesidig från dag ett
Vi delade kudde, vi delade ALLT. Du var min skugga.
Nu har du tassat ut ur mitt liv men i mitt hjärta kommer du alltid att finnas kvar!

Jag älskar dig förevigt!!




Ha nu en fantastisk helg!
Kram M

1 kommentar:

  1. Vi sörjer med er!
    Så vackra ord om VACKRASTE Atlas!!!
    Blir alldeles tårögd..
    Så tråkigt..
    Vackre Atlas..
    Ibland är livet inte rättvist!
    Tänker på er!

    STOR bamsekram
    //Zeke, Texas, Hajen och Daniella

    SvaraRadera