lördag 10 april 2010

Lördag = Partaj!

Det var inte igår som man var på ett partaj där någon fyller jämnt. Idag är det dags och det ska bli supertrevligt! Jag kommer att vara chaufför så det blir lugnt för min del men jag är så vuxen nu så jag kan ha kul utan sprit *haha* Tantvarning!!

Nu har jag precis rollat av mina träningsbyxor och ska åka iväg till Friskis för ett pass i gymmet. Hua vad katterna fäller Nu! Man kammar och kammar och kammar, det tar liksom aldrig slut!

Här kommer två bilder från Atlas lilla promenad på tomten igår =)





Jag hade planer på att köpa lite penseér idag och få lite vårkänslor men i det här burrvädret så tappade jag lusten helt. Hoppas på bättre väder i morgon, då ska iallefall pappa hjälpa mig med att få på sommardäcken. Det är väl ett vårtecken om något!!!

Hörs i mörrn!
Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar